Őszi ruhaláz

őszi ruha

Korábban már említettem, hogy egy-egy új szezon kezdetén elkap a „nincs egy rongyom sem” pánik, és úgy vásárolok, mint aki nem ismer sem istent, sem embert. Ennek a cikknek a megszületésekor még mindig ebben a ruhalázban égtem, ma is vettem négy szoknyát, de azért már érzem, hogy lassan újra elégedett leszek a ruhatárammal.

Ebben a bejegyzésben két új szerzeményt szeretnék nektek megmutatni.  Egy szuper Caremo nadrágot, és egy C&A szoknyát.

A Caremo nadrágom egy igazán különleges darab. Elől szürke mintás, ezt követi egy fekete műbőr betét, hátul pedig teljesen fekete. Előnyös a fazon, optikailag kicsit slankít is, és ráadásul nagyon kényelmes.

A nadrágot egy egyszerű fekete felsővel, és egy BijouBrigitte nyaklánccal vettem fel. A szettemhez még egy David Jones táskát társítottam, a képen látható cipőmet pedig az F&F-től vásároltam.

ca4

A második szett esetében mind a szoknyám, mind pedig a blézerem a C&A-tól van. Szeretem ezt a kis szoknyát, még akkor is, ha kiadja a hasam. Nagyon szép nyomott mintája van, a színe pedig se nem túl harsány, se nem túl komor. Ezzel a virágos kardigánnal pedig szerintem kifejezetten vidám hatása van az összeállításomnak.

szoknya

Hozzászólás