Az igazi nő nyomában, avagy Faludi G fotózáson jártam

Faludi Gabival több, mint egy éve dolgozik együtt a cégünk, a MAD Marketing Kft, amit két nagyon tehetséges barátommal, Edittel és Attilával működtetünk. A Gabival töltött bő egy évünk alatt számtalanszor szóba került egy olyan különleges fotózás gondolata, ahol megmutatnánk azokat az igazi, ízig-vérig nőket, akik a Faludi G márka mögött állnak, akiktől a Faludi G az lehet, aminek Gabi annyi évvel ezelőtt megálmodta azt. Nagyon akartuk ezt a fotózást, és bár sokáig váratott magára a dolog, most végre elmondhatjuk, hogy megvalósult a tervünk.

Minden néhány hónapja kezdődött, amikor elhatároztuk, hogy itt az idő, ezt a fotózást nem lehet tovább halogatni. Modellpályázatot hirdettünk, amire 52 fantasztikus nő jelentkezett. Nem volt egyszerű a helyzetünk, mindenkinek voltak kedvencei, sőt szerintem, ha tehettük volna, akkor az összes jelentkezőt elhívtuk volna a fotózásra. Ez sajnos nem volt kivitelezhető, így végül a választás 14 hölgyre esett, akik vasárnap ott lehettek velünk.

faludi

Az izgalom nem a legjobb kifejezés arra, amit a fotózás előtt éreztünk. Bár nagyon rákészültünk az egész napra, mégis tudtuk, hogy nagy fába vágtuk a fejszénket. Tartottunk a csúszásoktól, meg attól, hogy majd kártyavárként omlik össze a szépen felépített tervünk. Szerencsre a félelmeink alaptalanok voltak, ugyanis egy minden szempontból hatékony, mozgalmas és jó hangulatú esemény kerekedett a vasárnapi fotózásból.

Mindez pedig azért valósulhatott meg, mert egy szuper csapattal, és nagyon jó modellekkel dolgozhattunk együtt.

munka2

Edit, Timi, és én a modellek öltöztetéséért voltunk felelősek. Attila werk fotókat készített, és a videós megérkezését követően rövid interjúk keretében beszélgetett olyan, minden nő számára fontos témákról a modelljeinkkel, mint például a női önbizalom. Gabi pedig egész nap rendületlenül segítette a márka fotósának, Hevesi Norbertnek a munkáját.

dolgozó

 A másik Timink a sminkekért és a frizurákért volt felelős. Néhol jó kontár módjára én is besegítettem a munkájába. Szerintem a frizuráknál egész jól álltam a sarat, de a sminkelésben nem tudtam versenyre kelni Timi profizmusával, így én inkább maradtam a hajvasalások és haj hullámosítások biztos talaján.

smink

Amellett viszont, hogy nagyon pörgős volt a nap, azért maradt idő a szórakozásra is. Norbi műterme egész napra megtelt a modelljeink csicsergésével, és esetenként a hangos nevetésükkel. A vidám beszélgetés mellett jókat ettünk, ékszereket próbálgattunk, és vállalhatatlan képeket készítettünk.

élet

Arra, hogy milyen is az IGAZI nő nem kaptam konkrét választ. Erre nincs recept. Nincs egy ember, akire rá lehet sütni, hogy na, ő az igazi nő. Nem, ilyen nincs! Az igazi nőnek sok arca van, és sok megjelenési formája. Az biztos, hogy az összes modellünk beleesik abba a nagyon színes és összetett hmmm… mondjuk „halmazba”, ahol az igazi nők találhatók. Öröm volt velük megismerkedni, és együtt dolgozni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

