Bogi a strandon

Már írtam róla, hogy mi kell a „jó strand testhez”. Egy test meg egy fürdőruha. Azt is kifejtettem, hogy nem kell befeszülni a strandolás meg a lájt pucérkodás gondolatától. Na, de vajon én mennyire fogadtam meg a saját tanácsaimat?

Bort iszok és vizet prédikálok, vagy én is büszkén vállaltam magam?

Szerencsére nincs miért szégyenkeznem, mert bizony idén nyáron már én is voltam a strandon és nagyon jó élmény volt. Még az eddig jellemző szokásos szégyellőségemet is sikerült levetkőznöm és strandkendő nélkül feszítettem a kis tankinimben.

Őszintén szólva ezen még én magam is meglepődtem. Tavaly még erre nem lettem volna képes. Eddig jellemzően a medence széléig cipeltem magammal a strandkendőm és ott dobtam le az extra védelmet jelentő anyagdarabot.

Ezzel ellentétben most egy „szarok én bele” kijelentés kíséretében a fa árnyékában felállított pokrócos táborunknál hagytam mindenem, és minden takargatás vagy rossz érzés nélkül indultam meg a medencék felé.

El sem hiszitek, milyen felszabadító érzés volt!

És megint csak azt tapasztaltam, mint amit az előző, ezzel a témával foglalkozó cikkemben leírtam, hogy bizony senki nem foglalkozott velem. Nyilván a bomba nőknek járó füttyszó sem kísért, de ízetlen megjegyzésekkel vagy bunkó pillantásokkal sem találkoztam.

Ebből ismét azt szűrtem le, hogy az engem körülvevő gátakat sok esetben tényleg feleslegesen húztam fel pusztán megalapozatlan félelemből. És bizony ez a strandos kaland megerősített abban, hogy jó úton haladok! Ezt pedig nektek is köszönhetem, mert velem tartotok a „kalandjaim” és kihívásaim során, biztattok és megerősítetek. Köszönöm!

Vélemény, hozzászólás?

