Őszi kedvencek

kő1

Furcsa a női természet. Hiába tornyosodik már így is kismillió ruhadarab a szekrényemben, mégis minden alkalommal, amikor beköszönt egy új évszak pánikba esek, hogy NINCS EGY RONGYOM SEM. Most is éppen egy ilyen évszakkezdő pánikban vagyok, így folyamatosan keresem a shoppingolási lehetőségeket. Előző héten szétvásároltam az agyam, szépen lassan minden új szerzeményemet meg fogom mutatni, de most első körben következzen két kedvenc.

Mindkét darab a Hádából származik, a szürke Marks&Spencer Limited Edition felsőmet Nyíregyházán szereztem be, míg a fekete-fehér csíkos Papaya blézeremre Debrecenben találtam rá.

page

Mint láthatjátok a Marks&Spencer felső önmagában nem egy nagy eresztés, de a nyaka az valami gyönyörű. A különleges díszítéstől az egyszerű szürke pulcsi elegáns jelleget kap. Ehhez a felsőhöz egy – bár stílusában eltérő, nekem mégis valahogy harmonikusan illeszkedő – Zemse karkötőt szeretek hordani. A Zemse ékszereire jellemzően alumíniumból és bőrből készülnek, formabontóak, mégis hordhatóak akár a mindennapokban is. Számomra ez az egyik olyan márka, ami megtestesíti az igazi design ékszereket.

kő14

A Papaya zakó szerelem volt első látásra. Imádom, mert csinos, rettentően kényelmes, és sok mindenhez fel tudom venni.

kő8

Most az előző szetthez hasonlóan egy egyszerű fekete farmerrel kombináltam a zakót, illetve feldobtam az egész megjelenésem egy-egy hangsúlyos Faludi G ékszerrel. Nem egy szolid darab egyik gyűrű sem, sokszor meg is nézik őket az ujjamon, de én szeretem ezt furcsa enyhén diszfunkcionális formát.

kő10

Reklámok

Őszi kedvencek” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

